Giriş Kayıt
En çok beğenilen yorumlar
avatar
(15) -
Dinin, yanlış insanların eline geçtiginde nasıl tehlikeli ve yanıltıcı olabilecegini bu film sayesinde bir defa daha gördük.


avatar
(6) -
Genelde korku ya da gerilim seven birisi değilim ama konusu biraz ilgimi çekince bu filmi izlemeye karar verdim. Ve de yanılmadım.
Müthiş bir senaryo ve muhteşem bir görüntü yönetmenliği ile karşılaştım. Filmin din, siyaset, ve etnik konularda yaptığı göndermeler de çok ilginç ve yerinde olmuş.Tür filmlerinin aksine, müthiş bir sonla kapanıyor.İzlenmesi gerektiğini düşünüyorum.


avatar
(1997) -
Kalite bir Stephen King uyarlaması. Yaratıklar iyi tasvir edilmiş. 7.


Yorumlar (77)
default avatar
(22) -
kitabın sonu ile filmin sonu farklı bitmiş. bence stephen king'in kitabından başarılı bir uyarlama. daha önce pek çok stephen king hikayelerini piç ettiklerini de biliyorum. en azından u film ortalamanın üstünde sayılır. iyi seyirler...
7


avatar
(118) -
film genel olarak türün sevenlerine hitap ediyor. Tıpkı M.Night Shyalaman'ın filmleri gibi. Pekçoklarına anlamsız ve saçma gelebilir ama gene olarak kendini izletmeyi başarıyor. Bir Stephen King uyarlaması olduğunu da unutmamak gerek. Bu tür filmlerde mantık,gerçeğe yatkınlık şöyle olsaydı böyle olsaydı durumları aranmaz. Oyunculukların yeterli olmadığı da kesin gibi.
Sürprizbozan: Göster
7


default avatar
(1) -
Stephen King uyarlamalarında başarılı sayılabilir. Darabont zaten bu filmdeki bazı oyuncularla W.D. dizisinde de devam etti. İzlenir.


default avatar
(114) -
tv de yarısından sonra izleyebilmiştim.Tavsiye üstüne tekrar izleyeyim dedim ama sürekli konuşuyorlar,konuşuyor dinci ablamız,mal abilerimiz ile pek dayanamadım sara sara izledim.
boş vakitte izleyin ama alien kopyası gibi geldi bana ...
2


avatar
(1456) -
Bazı filmleri yorumlarken çok şey yazmaya gerek yoktur. Bu da o filmlerden...Stephen King in aynı adlı kitabından müthiş bir uyarlama... Filmin gidişatından çok sonu çok çok etkileyici.. Gerilim sevenlere şiddetle tavsiye olunur...
8


default avatar
(258) -
dizisini çektiler fakat filme sadık kalmadıkları için tutmadı berbat ettiler çok güzel merakla sonuna kadar izlediğim ve finalinde şok olduğu bir filmdir kendisi..
7


avatar
(518) -
Filmin tek bir olumlu yanı var, yapımcıların filmi bitirme şekilleri. Gerisi çöp ve sinir bozucu.

Sürprizbozan: Göster
1


default avatar
(28) -
Filmin sonu hariç güzeldi.. M.Night Shymalan filmlerini aratmıyor...
7


default avatar
(104) -
Çok güzeldi ya. Yapılabilecek onlarca seçenek.. Hayatta böyle değil mi zaten?
8


default avatar
(31) -
Konuyu çok gerçekçi ve gerilimli işlemişler. Mükemmel değil ama etkileyici bir film. Sonuç: İzlenmeli
7


default avatar
(5) -
Dünyanın en salak 50 insanı bir markette gizemli olaylar karşısında zor durumlara düşüyorlar. Yani konu oyunculuk üzerine yorumlar yapılabilir ama o diyaloglar ne kardeşim. İçim bayıldı izlerken.
4


avatar
(991) -
Stephen King bu konularda muazzam bir hayal gücü olan, muhteşem bir yazar. Yazdığı eserlerin çoğu seyir zevki yüksek muhteşem filmlere dönüşmüşler. Bu da onlardan bir tanesiydi. Sonuna kadar izlenmeye hak eden güzel bir yapımdı. Tavsiye ederim...

7/10
7


default avatar
(20) -
Filmin ilk sahneleri sıkıcı olmasına rağmen diğer aşamalarda sürekli bir gerilim ve heyecan var. Filmin sonu hep aynı olur diye geçecektim. Ama bu filmin sonunu izlemezseniz çok şey kaçırırsınız.Buradan çıkaracağımız konu ise "İnsan kendi ölümünü hazırlıyor."
8


avatar
(666) -
Akıcı ilerlerken bir yandan da "Büyük gruplar halindeki aptal insanların gücünü asla hafife alma" sözünü hatırlatıyor. Finali de dumur edici bir finaldi. Mis gibi film.
8


avatar
(4228) -
Felsefi yönü ağır basan bir film. İnsan davranışları da filmin ağırlık verdiği konulardan. Ne çok beğendim, ne de çok kötü buldum. Bence ortalama bir filmdi.


avatar
(232) -
dini yönden insanların nasıl da olumsuz yönde kolay etkilenebileceğini gördük..Filmin sonundaki müziğe de ayrı bir parantez açmak gerekiyor...çok etkileyici gerçekten..
Sürprizbozan: Göster
7


avatar
(37) -
Neyin kafası bu arkadaş ya, Stephen King 'de olsa boş, yaratıklar olayı saçma kıldı...
3


avatar
(196) -
yani biraz kült diyebiliriz, Sonu dışında boş bi film, , diyologlar anlamsız ve sıradan zaman geçirme adına yazılmış, keza oyunculuklarda yavandı, evet son güzeldi lakin ama pöff dedirtti.
4


avatar
(17) -
filmin görselleri ve grafikleri kötü ve etkileyici değil özellikle boş konuşmaların cok olduğu bir film ama filmin vurucu sonu beni bitirdi ve şu son sahnelerde dramatik yerlerde çalan o müzik nedir yaa muhteşemm...
7


default avatar
(60) -
King ustanın yapıtı bu filmle adeta uçmuş.Filmin sonuda çok şaşırtıcı.


‹ Önceki 1 2 3 4 Sonraki ›
Türkçe Altyazı © 2007 - 2019