Giriş Kayıt
özel mesaj
spacer

Meillin

 
Kayıt : 06 Ekim 2017
D.Günü : Mayıs 05, 1985 (37) Boğa
Son Giriş : Gizli
  • Morbius
    Morbius
  • Börü
    Börü
  • Dağ II
    Dağ II
  • Sadece Aşıklar Hayatta Kalır
    Sadece Aşıklar Hayatta
  • The First Gokturk
    The First Gokturk
  • A Discovery of Witches
    A Discovery of Witches
  • Börü
    Börü
  • Project Blue Book
    Project Blue Book
  • Black Mirror
    Black Mirror
  • Mr. Robot
    Mr. Robot
  • Morfydd Clark
    Morfydd Clark
  • Bud Spencer
    Bud Spencer
  • Jennifer Connelly
    Jennifer Connelly
  • Cate Blanchett
    Cate Blanchett
  • Natalie Dormer
    Natalie Dormer
  • House of the Dragon
    House of the Dragon
  • Beter Böcek
    Beter Böcek
  • Top Gun: Maverick
    Top Gun: Maverick
  • Fall
    Fall
  • Hellraiser
    Hellraiser
Son Yorumları
Nope (2022)
28 Eylül 2022
bu imdb'den nasıl 7 puan almış ya, flashtv ayarında film idi Sümüklü
ortaya karışık bir şey yapmışlar, zorlaya zorlaya bitirdim...
The Cellar (2022)
27 Nisan 2022
senaryoda kopukluk var, oyunculuklar hiç gerçekçi değil.

örnek vermek gerekirse:
Sürprizbozan: Göster


velhasıl kelam çok kötüydü be... sadece başlangıçtaki müzikler güzeldi. bir ara da korku filmlerindeki klasik internetten mistik konuları araştırma mevzusu vardı, o biraz ilgi çekici oldu.
Moonfall (2022)
30 Mart 2022
İzlenir, vakit geçirilir, en azından TV izlemekten iyi. Bu bir bilim kurgu, yani nerdeyse her şey hayal gücüne kalmış ama çok fazla görmezden gelemeyeceğimiz mantık hataları var ya.

Sürprizbozan: Göster


Kısacası hiçbir filmde bu kadar çok "yok daha neler, oha o kadar da olmaz" falan dememişimdir.

Konusuna gelecek olursak, birçok teorisyenin üzerinde konuştuğu bir konuyu ele almışlar ve işlemeye çalışmışlar. Konu çok parlak, potansiyeli olan bir içerik. Ama ne bileyim, Cüneyt Arkın'ın dünyayı kurtaran adam filmi ayarında olmuş. İzleyiciyi merakla izlemeye devam ettiren şeyi finale yakın süreçte veriyorlar, kısa bir süreliğine filmin başından beri sabırla beklediğiniz tavşan o şapkadan çıkıyor. Filmde beni tek tatmin eden şey birkaç dakikalığına
Sürprizbozan: Göster
tarzı yaratılış hikayesi ve konusu oldu.

Oyuncuları da merak ettim, neden böyle bir film de rol aldılar? Az çok bilinen, izleyici kitlesi tarafından sempati kazanmış oyuncu birçoğu. Lan acaba N.Cage gibi bunlarında mı muhasebecileri soydu soğana çevirdi bunları demedim değil.
Türkçe Altyazı © 2007 - 2022