Giriş Kayıt

Yeni Gelen 'Venom' Fragmanı Muazzam Bir İzlenmeye Ulaştı


  1. Haberler
  2. Sinema
R3hab - 28 Nisan 2018 16:01

21921 

resim

Spider-Man’in düşmanı olan kötü kahraman Venom’un beklenen filminden filminden göz alıcı bir fragman yayınlandı. Sony’nin yapımcılığını üstlendiği fantastik macera filminin başrolünde ise ünlü aktör Tom Hardy yer alıyor.

Sony Pictures’ın CinemaCon’daki sunumunun ardından, stüdyo “Venom” için ikinci fragmanı verdi ve bu kez canavarı göstermekten çekinmedi. Yayınlanan fragman 4 günde 50 Milyon gibi yüksek bir izlenmeye sahip oldu.

Türkiye’de Zehirli Öfke ismi ile yayınlanacak filmde Tom Hardy’e Tom Holland ve Michelle Williams gibi isimler eşlik ediyor. Ruben Fleischer’in yönetmen koltuğunda yer aldığı Venom filmi 5 Ekim 2018 tarihinde vizyona girecek.

İşte o fragman:



Venom
2018
Venom
Aksiyon / Korku / Bilim-Kurgu / Gerilim180 dk

Yönetmen: Ruben Fleischer
Eddie Brock hırslı bir muhabirdir. Sevgilisinin çalıştığı araştırma firmasının sahibi de peşinde olduğu hikayelerden biridir. Kötü niyetli ve kendi amaçları doğrultusunda hareket eden bu adamın hikayesinin peşinde koşarken, Eddie, sadece simbiyoz hâlinde...



Yorumlar

TheJoKeR 28 Nisan 2018 19:36
Bekleme sebebim sadece ve sadece Tom Hardy dir...
the_aviator 28 Nisan 2018 21:54
Bakalım Tom Hardy ile film nasıl olacak? Fragman gayet iyiydi...
musaguden 29 Nisan 2018 11:20
muhteşem bir fragman olmuş,
derty 29 Nisan 2018 14:42
Maalesef fragmandan görüldüğü kadarıyla siyah kostüm kötü bir şekilde tasarlanmış. Hardy üzerinde uyduruk, ucuz bir elbise gibi duruyor.
denisilin 29 Nisan 2018 15:11
Tamamıyla Tom Hardy etkisidir! Aslında bir Bane filmi daha mı iyi olurdu ne?
Bienvenido 30 Nisan 2018 23:55
Şimdi filmde venom kötü mü yoksa iyi mi hangi karakteri oynayacak acaba ?
BrainscanTrickster 01 Mayıs 2018 00:30
Tom Hardy ve Venom uyumu muhteşem film ise aşırı standart görünüyor. Yönetmen çok basma kalıp çekmiş trailer'da ki sahneler ve çekim tarzları Tv serisi, düşük bütçeli süperkahraman dizileri ile aynı görünüyor. Koy yeşil perdeyi, patlat cgi arabaları geç buram buram stüdyo kokuyo sahneler. Filmin tamamını izlemeden daha fazla eleştiri yapmam doğru olmaz ama pek umutlu değilim
R3hab 01 Mayıs 2018 05:55
Venom bir anti-kahraman fakat nihayetinde bir kahraman. Filmde de kötü adamların başının altından çıkan bir olay sonucu, genetiği değişen kötü yaratıklar ortaya çıkacak. Ve kahramanımız Venom bu kötülerle savaşacak. Bu ise onun bir anti-kahraman olduğu sonucunu değiştirmeyecek. Spider-Man'in en azılı düşmanlarındandır kendisi. Umarım çok çok iyi göstermezler.

@Bienvenido
Aysgegul_ 01 Mayıs 2018 12:41
Kostüm hakkaten çok kötü tasarlanmış :/
Nobunaga_Oda 02 Mayıs 2018 06:24
Şuan da Venom'u Spider-Man'den sonraki doğum aşamasını izleyeceğiz ve umarım doğar doğmaz İYİ bir karakter olarak işlenmez. İlk filmde New York şehrinde sorun ve kargaşa yaratsın. Venom zehirdir hemen panzehire çevirip Venom'u iyi karakter olarak işlerse Spider-Man ne olacak.
mapel 03 Mayıs 2018 06:22
Kostüm konusuna kesinlikle katılıyorum aşırı yapay duruyor.
Seymen69 04 Mayıs 2018 11:34
Bu kadar bilgisayar efekti filmi daha az ciddi yapıyor. Venom korkulması gereken bir kahramandan ziyade zift bulanmış suçlu gibi duruyor. zift bulanmış suçlu daha korkutucudur.
soulfinger 05 Mayıs 2018 17:25
Dikkat ederseniz kostüm değil zaten üzerindeki. Vücudunu sarıp sarmalayan kötü bir organizma. Kostüm gibi durması abes olurdu.
FightFor1 06 Mayıs 2018 00:17
Bekleme sebebim sadece ve sadece Venom'dur.
Technogod 06 Mayıs 2018 21:12
Cgi organizma kostüme taktık ağa. Cgi siz efekler istiyoruz. Yapsınlar sonra beğenmedik diycez. Basit olmuş diycez. Hem ben "Nice artistler gördüm üstünde kostüm yoktu, Nice kostümler gördüm içinde artist yoktu" felan gibi sözler üretebiliyorum. Bunları da filmde kullanabilirler. Telif hakkı istemem. Film marvel, konu çizgi roman. Ne olacaktı ki başka ? Maudie izleyin o zaman. Ben çok beğendim.
Rindaman 07 Mayıs 2018 05:43
Ben pek beğenmedim.
justgoodmovies 23 Mayıs 2018 23:03
Sonun da birisi venomu çekmeye karar verdi ve ben sabırsızlanıyorum.
Molar34 24 Mayıs 2018 14:34
Köstüm tasarım ve efektler çok yapay, ben beğenmedim. SM3 çekileli 11 sene oldu ama o teknolojiye göre efektler çok daha gerçekçiydi bence. Filmin en güzel sahnelerinden birisiydi Eddie'nin Venom oluşu.
zbahadir 31 Mayıs 2018 21:05
Fragmana ve kostüme fazla takılmamak lazım henüz tasarım aşamasında sayılır. Film çıkana kadar pek çok şey değişir. Zaten fragmanın amacıda geri dönüşlere göre gerekli düzenlemeleri yapmak için fırsat yaratmak. Tom Hardy ve Michelle Wiliiams filmi izlemek için yeterli.
mistherion 06 Haziran 2018 09:29
fragman gerçekten çok iyiydi. umarım film de aynı tadı verir.
shizofriend 16 Haziran 2018 20:42
Tom Hardy den ötürü izlenir.