Giriş Kayıt

Galaksinin Koruyucuları 2 (2017) Yorumlar


Guardians of the Galaxy Vol. 2

En çok beğenilen yorumlar
avatar
 kurdele (531) -
Yine fanboylara ezik bir tane senaryoyu daha yutturmuşlar ki 8.0 puanı görmüş film. Ulan zaten filmi 20 dk izle ne olacağını kolayca anlayabiliyorsun. Bir çok yerlerde özen bile göstermemişler çok fazla küçük hata vardı, diğer Marvel filmleri gibi, ama diğer yandan CGI çok güzeldi (hala izlemediyseniz filmi 1080p izleyin) görüntüler göz alıcıydı. Gerçekten güldüren sahneler vardı, ısıtıp ısıtıp önümüze koyduklarından hariç. 1. filme göre daha izlenebilir hava ve daha güzel karakterler vardı.

Kısacası senaryodan bir şey beklemeyip her espriye gülüp de izleyin.
5


avatar
(552) -
İlk filmi aratmamış izlerken gerçekten keyif alarak izledim ama bir türlü filmi bitiremediler 4-5 tane sahne koymuşlar arka arkaya tam bitti derken bir sahne daha çıkıyor ortaya Çok Mutlu


default avatar
(3) -
rocket ve esprileri bi harika film tam beklediğim gibi marvel yapımlarının en iyisi.
10


Yorumlar (111)
avatar
(183) -
Bence çok güzel bir filmdi. Bir çizgi roman filmi işte böyle güldürmeli ve eğlendirmeli. Birinci filmden çok daha iyi bir mizah çıtası vardı, gayet beğendim. Her karakter iyiydi de şu Drax'ın sahnelerinde çok gülüyorum nedense.

Ve belirtmek isterim ki;

Sürprizbozan: Göster
8


avatar
 kurdele (440) -
Yazılabilecek pek bir şey kalmamış gibi. İlk filmden 2 gömlek aşağıda bir film olmuş. Gözünüzü doyuruyor sayılır 2. yarısında. İzlenir yani.
7


default avatar
(12) -
Replikleri ilk filmi aratmayan, olayları akıcı, aksiyonu yerinde, senaryosunun çok göze batmadığı güzel bir Marvel filmi daha... Takımımıza dahil olan yeni üyeler siz de heyecan yaratıyor.. Keyifli izlemeler 8.4/10
9


avatar
(228) -
Bu filmde de komedi olmasa ne yapacaz bilmiyorum ben aşıro beğendim bence aşırı komik ve heyecanlıydı mutlaka izleyin puanım 8/10
8


avatar
(142) -
Bomba gibi bir filmdi. Beni hem gülümsetti hem de duygulandırdı. Böyle kahramanların hem duygusal hemde komik olması beni gerçekten cezbetti. Daha da önemli aile kavramını iyi işleyerek duygulara da nasıl hitap edeceklerini bilmişler. Gülücük

Fazla söze gerek yok. Eğlenceli ve duygusal yönleriyle tam bir seyirlik. Zevkle izlenebiilecek bir film. Gülücük
7


avatar
(49) -
İlk filminden 3-5 gömlek üstün bir film olmuş. Çok sağlam güldüren sahneler vardı ve iyi keyif aldım.

Sürprizbozan: Göster
9


avatar
(4) -
Süpper bir yapım harika gerçekten keyifle izledik bebek groot zaten bizi bizden aldı Gülücük
İlk defa bir filmin volum 2 si daha çok hoşuma gitti. İzleyin derim baş yapıt olmasa da harika vakit geçirebileceğiniz bir film.


default avatar
(3) -
rocket ve esprileri bi harika film tam beklediğim gibi marvel yapımlarının en iyisi.
10


avatar
(552) -
İlk filmi aratmamış izlerken gerçekten keyif alarak izledim ama bir türlü filmi bitiremediler 4-5 tane sahne koymuşlar arka arkaya tam bitti derken bir sahne daha çıkıyor ortaya Çok Mutlu


avatar
(118) -
İzlemesi keyifliydi..
8


avatar
(414) -
İlk film 2. film kıyaslaması yapmadan bu filmi bağımsız izleyin derim ya da izlemeyenler ikisini arka arkaya izleyebilir. Bana kalırsa hoş ve eğlenceli bir serüvendi. Rakun ve Quill ile aralarındaki diyaloglar cidden komikti. Örneğin,

Quill, bu gece yatağına kafanı koyduğunda yastığının içinde
yumuşak bir şey olacak. Sen de durup "Bu ne ya?" diyeceksin.
O ise benim oraya koyduğum bok olacak!
Quill: Yatağıma sıçarsan seni tıraş ederim.
Rakun: Benim bokum olmayacak! Drax'ın boku olacak!
Drax: Bokum büyüklüğüyle ünlüdür.
Gamora: Ölmek üzereyiz ve konuştuğumuz şey bu mu yani?

Daha bir sürü espirili diyaloglar söz konusu, bunun yanında filme enfes müzikler katmışlar.
Zaten uzayda gelecekte geçen senaryoda Walkman (kaset çalar) gibi nostaljik cihazların da bulunması başlı başına bir çılgınlık. iyi seyirler.
7


avatar
(406) -
İlk film kesinlike daha güzel ve Marvel evreni doğrultusundaydı. Bu daha çok kurgusal yani sonradan oluşturulmuş gibi. Ayrıca Thanos'u görmemek beni hayal kırıklığına uğrattı...


avatar
(122) -
Eğlenceli, komik ve görsel olarak çok güzel şeyler sunuyor.. .. İzle ve tadını çıkar Gülücük
7


default avatar
(7) -
İlkine göre daha eğlenceli bir film fakat ilkine göre daha az bir film...biraz daha kassalar sırf animasyon filmi yapacaklarmış.fena film değil ama ilkinin yanına yaklaşamaz
6


default avatar
(7) -
Tamam ilk filmin bir tık altında ama yine de tadından yenmez, şiddetle tavsiye ederim.
8


default avatar
(8) -
İlk filme nazaran çok kötü,aksiyon var ama Groot olmasaydı film dahada sıkabilirdi
5


avatar
(332) -
kaliteli efektleri ve bol aksiyonuyla son zamanlarda izlediğim en komik ve en eğlenceli filmdi.
9


default avatar
(27) -
Tırt bir Marvel filmi daha.


avatar
(11) -
Eğlenceli filmdi. Tanrının gezegenindeki sahneler biraz daha kısa tutulabilirdi. Midemi bulandırdı oradaki renkler.
8


default avatar
(17) -
Güzel film, sonu güzeldi. Film tahmin ettiğim şekilde ilerlemedi. Çok sürprizli.
Sürprizbozan: Göster


‹ Önceki 1 2 3 4 5 Sonraki ›
Türkçe Altyazı © 2007 - 2018