En çok beğenilen yorumlar
default avatar
joyjoy - 2 yıl önce
ALSANA SENARYO bunuda ÇEK.



2. fragmanın nerdeyse tamamı A Moment To Remember filmiyle aynı. Aynı inşaat hikayesi- aynı derme çatma cafe, lan aynı araba,sigarayı yakması tıpkısının aynısı. Bu Özcan , Türkiyede uzak doğu filmlerini izleyen yoktur mantığıylamı çekmiş acaba, yada ''A Moment To Remember''
filmini tesadüfi izleyip, senaryo türkiyede iş yapar hemen çekelim mi demiştir. Bence 2side değil- tanıdıklarından biri Özcanı böyle bir film olduğu konusunda ayıktırıp! telif hakkını ödeyip remake yapalım demiştir.(orjinal fikirden kendine pay çıkarma- uyarlama senaryo- para kazanma)
Özcan Deniz film sektörüne girer ve evde oturup film izlemeye başlar(içinde durdurulamaz copy-paste isteği vardır,elinde kablosuz mouse sağa sola koşturmaktadır), amaç çekim teknikleri, senaryolar konusunda kendini geliştirmektir, sonra bi ara odadan şaşırmış ve heyecanlı bi şekilde çıkar (çişide gelmiştir) nefes nefese arkadaşına derki- OHA lan olum! Adamlar zamanında 10 numara filmler yapmış. Önce 'OLDBOY'u çekmek istemiş tırsıp vazgeçmiştir(çünkü mouse sağ clicki o anda çalışmamaktadır ve ctrl+c den haberi yoktur), sonra aynı gün elinde mısır patlağı 'Yeopgijeogin Geunyeo' filmini izler ve çok etkilenir ve hemen bunu çekmeliyim der kendi kendine, tam çekeceği sırada arkadaşı gelir -Çekmmeeeeeee! Dur ! ( beraber çekelim fantezi olur der dudak altından) daha önce bunu copy-paste yapmışlar,(Hollywood -My Sassy Girl), bu film olmaz diğerlerini izleyelim derler ve A Moment To Remember filminin önce copysini sonra pastasını yapıp inanılmazı başarırlar(700 mb lık bir filmin copy pastası 3-4 dakikadır).Al sana senaryo bunu Çek(hacıŞakir made in turkey;). Sound Trackta Yam Yam style (Atilla Taş Mersin/Silifke) olsun(PSY -Gangnam Style - Güney Kore)
Filmi izlemedim, üstüne para verselerde izlemem(belki miktar durumu değiştirebilir yada bedava Güney Kore Tatili en az 2 hafta isterim). Korsana son Kopyaya devam, <öyle kopyaya böyle HardRock>
1


avatar
cesuryurek - 2 yıl önce
Özcan Deniz veya Mahsun gibi kıroların yaptıkları filmde hep bir fiyasko çıkıyor. olm bulaşmayın artık şu sinema sektörüne, gidin albüm yapın türkü şovlara çıkın Flash tv de halay çekin ama bırakın artık şu sinema sektörünün yakasanı ya. Biz Alien'lerle, Back To The Future'larla, Kurtların Kardeşliği'yle Cesur Yürek'lerle İndiana Jones'larla, Rocky'lerle Terminator'lerle büyüdük. Bu evrimini tamamlayamamış protoplazma benzeri ucuz veya çalıntı senaryolarla bizi etkileyemez, sinema salonlarına da çekemezsiniz. İzleyip beğenene de saygılıyım ama biraz özveri, biraz emek olsun izlediğiniz filmlerde.
1


avatar
Rosalinda - 2 yıl önce
yazıklar olsun ya!!! ''A Moment To Remember'' filmini kopyala yapıştır yapmışlar, bi de özcan deniz kendisi yazmışmışmış, püfff Rus ruleti


Yorumlar (104)
default avatar
suhudulhal - 3 ay önce
Ben vaktini çok dolu harcayan biri değilim, tamam kabul ediyorum, ama bu filmi izlerken harcadığım gibi vaktimi boşa harcadığım olmamıştı hiç. Tamamen vakit kaybı. Filmin orjinalini izlemedim. Ancak bu filmin senaryosu gayet basit, tahmin edilebilirdi. Ayrıca ben Fahriye Evcen'in oyunculuğunu severim, bence kaliteli bir oyuncu. Ama oyunculuk yapacam diye bu filmdeki çocuksu tavırları biraz abartmış. Bu seferde sevimli duracağına iğreti durmuş. İzlenmesini tavsiye etmem.


default avatar
waLkE - 9 ay önce
ben filmi çok beğendim. kopya olsun ne olursa olsun. beni çok duygulandırdı ben buna bakarım. 10+
10


avatar
Tuanay - 10 ay önce
Taklitler gerçeğin kopyasıdır. gerçeğin gölgesinde meydana gelir ve gölgede kalırlar. gün ışığına çıkamazlar.
Taklitler aslını yaşatır ...
iyi taklit yoktur, taklit taklittir. bir taklit ne yaparsa yapsın, hep başkalarında orijinali çağrıştıracaktır. kendisi taklitçilik yaptığını unutacak kadar delirmiş, sapıtmış olsa da, taklitçi taklitçidir ve hep "asıl" olanın altında kalacak, ve hep geriden takip eden kişi olarak yaşayacaktır.
1


default avatar
Zynprymn - 10 ay önce
Çok komik bir film olmuş ,fahriye evcenin oyunculuğuna yazık olmuş.
Sürprizbozan: Göster
ne romantik ne zor bir aşk nolamaz nayır


default avatar
kalosantre - 12 ay önce
orjinalini izlememekle birlikte filmi beğendim. yorumlara bakılırsa kore yapımı filmin tamamen kopyasıymış.. bu yüzden de 3 puanı kırdım zaten, elim gitmedi9-10 puan vermeye..
ama filmdeki amaç duygusal türk halkına duygusallığı aşılamak ve gözlerinin dolu dolu olmasını sağlamaksa, gayet iyi başarılmış...
çalıntı olmasa, filme puanım 9dan aşağı değildi.. duygusal film izliyorsam, konu bütünlüğü, ilerleyiş, diyaloglardan ziyade birincil önceliğim boğazımda bir yumru oluşturmasıdır, bunu başarmışsa yeterlidir...
7


default avatar
KuRTuLuSs - 12 ay önce
Ben gerçekten anlamıyorum yok kopyalamış filmi "hatırlanacak bir anı" dan almış filan tamam olabilir senaryo özgün değildi fakat çok güzel bir filmdi gerçekten.Fahriye evcen in oyunculuğu zaten muhteşemdi bana göre.Ya bilmiyorum benim izlediğim filmlere de bakabilirsiniz ben genelde hep güney kore filmi izlerim ama ne yalan söyliyeyim çok güzel bir film olmuş.Hayatım boyunca film izlerken bi kaç kez ağlamışımdır oda bunlardan biriydi.Sonunu bilmeme rağmen çok etkilendim lan Sümüklü hala etkisindeyim anasını satıyım Sümüklü Sümüklü
10


default avatar
mescalito84 - 13 ay önce
filmde ağlayanlarr acaba içerde başka bir filmi izlediler sanırımm beni hiç etkilemedi bile Sümüklü ben katılaşmışımm sanırımm
2


avatar
filmerkan - 1 yıl önce
Aslında Özcan Deniz'e kızmamak lazım böyle bir film yaptığı için. Burası özgür bir ülke, isteyen istediği kalitede film yapabilir. Bizim kızgın olmamızın sebebi kaliteli filmleri yapanların olmaması. Amerika'da çok sayıda izlenilmeyecek derecede kötü filmler yapılıyor ama kaliteli filmler ağır bastığı için onların önemi kalmıyor. İşte bunlara kalıyoruz ve izlemek zorunda hissediyoruz. Gişe yapınca da sinir oluyoruz kötü bir filmin kar getirmesinden dolayı. En çok sinir edense bu gibi filmleri beğenip 'ağladım, sızladım' diyen grup. E tabi daha iyisini görmediysen o film senin için iyidir. Mesele kopyala-yapıştır yapılmış olması da değil. Hatta böyle olması daha da iyi olmuş. Sinema yapmanın bu olmadığını bir kez daha görmüş olduk. O ruh sende yoksa özentilikten öteye geçemezsin ve yaptığın 'hikayeli videodan' öteye gidemez. Ha bir de nefret ediyorum Türkçe filmlerdeki yabancı şarkılardan.

Tek iyi yanı, iyi olmaya yakın olan görüntü yönetimi ile yemede yanında yat kıvamındaki Fahriye Evcen'di.
4


default avatar
yusufavcu - 1 yıl önce
ne kadar film kopya olsada yine izlenir yine duygusal.


avatar
justsetmefree - 1 yıl önce
Senaryo aşırma olayına hiç girmiycem. Bu kadar kötü oyunculuk mu olur arkadaş? Türk sinemasının neyine destek verelim? Kimse kusura bakmasın abidik kubidik oyuncularla çevrilen bir filme gidipte bu insanlara para kazandırma fikri bile sinirlendiriyor.


avatar
maysan80 - 1 yıl önce
özcan deniz seni zaten sevmezdim. bir de hırsızlığın çıktı başımıza.
1


default avatar
creasy47 - 1 yıl önce
özcan denizi sevmeyen beğenmeyen biri olarak soruyorum bu kadar saldırmanızın sebebi ne? beğenirsin beğenmezsin ne saçma yorumlar var öyle ? mahsunu karıştıranlar var işe ?
yabancı diziler filmler sayesinde tavan yapan beğeni duygumuz herkesi kucaklayacak diye bir şey yok ama ukalalığın da bir alemi yok ... üstelik bu film alacağını aldı gişeden ...
sezen aksuya sordular : sizin sayenizde herkes sahneye atıyor kendini neden herkese şarkı veriyorsunuz ?
el cevap :
bu işten kaç kişinin ekmek yediğini bu işin devlete kazandırdığı parayı vergisini bilmeyenler bu soruyu sorar


default avatar
SINIRDA - 1 yıl önce
Bence yorum yapanlar biraz abartmış, hani benimde beğenmediğim yerler yokmu elbetteki var ( marangozun tarzı, koca filmin birtek mevsimde bitmesi, o karda kışta elemanın boyuna kısa kollularla dolaşması, vs vs ) ama bu kadarda yerden yere vurulacak film değil hele benim gibi henüz bir yaşında bir kızı olan baba için zor bir film de diyebiliriz yani uzun lafın kısası buradaki yorumlara inanıpta izlememezlik yapmayın film güzel arkadaş hani o esinlendiği filmin çakması diyebilirsiniz o filmi be izlemedim izleyenlere çokmu kötü gelir bilemem...
10


default avatar
yunusata67 - 1 yıl önce
ben bu kadar hızlı ilerleyen film görmedim:) çakma olması da cabası tabi.
5


avatar
SeGG61 - 1 yıl önce
Hayatımda izlediğim en berbat filmlerden biri.Zor izledim.Konu önceden işlenmiş bir konu zaten.İşleme şekli ise berbat.Oyunculuğu da hiç beğenmedim. Amerikadaki seksi marangoz figürünü yapmışlar bir tek o yemiş ama onunda hiçbir anlamı yok.
2


avatar
Lestat de Lioncourt - 1 yıl önce
"Nae meorisokui jiwoogae" isimli filmin birebir kopyası, bunu afişte bile belirtmesi gerekirdi Özcan Deniz'in, ama belirtmemesi bence gerçekten çok ayıp. Kesinlikle orjinalini izlemenizi tavsiye ediyorum. Çünkü oradaki duyguyu tam geçirememişler.
1


avatar
hracarx - 1 yıl önce
Olumsuz ve taklit diye yapılan olumsuz eleştirilere aynen katılmakla beraber filmde eksik bir şeylerde vardı sanki hikaye atlaya atlaya sunuldu dolayısıyla kopmalar yaşandı
Ama en sondaki Fahriye Evcen 'in kendi sesiyle söylediği o türkü neydi be kardeşim çok beğendim.
6


avatar
bahangel - 1 yıl önce
Kaçakçılık şube korsan cd'leri toplayacağına bunun gibi adamları içeri alsa ya Gülücük
1


default avatar
rohatetoll - 1 yıl önce
yazıkal olsun bu adama zaten bu adamı izleye izleye biz bu hale getirdik . kore sinamasının en güzel filimlerinden hatırlanacak bir anıyı bize izlettirdiği için ancak teşekür edebiliriz. insanın biraz emeğe saygısı olmalı
1


default avatar
scubaran - 1 yıl önce
Kopya bile olsa O kadar kötü olamaz dedim. izledim! kendime "Sensiz Evim" demek istiyorum ... Baygın


default avatar
alperokuyan - 1 yıl önce
özcan deniz ha bankadan para çalmışsın ha başkasının filmini hacılamışsın. A Moment To Remember. filmin çıktığında söyle film böyle film diye konuştun, ben böyle şey görmedim. bari karakterlerin isminide değiştirmeseydin. sizmi çok zekisiniz yoksa bizler mi çok safız anlamıyorum. Ben Masumum Ben Masumum Ben Masumum Ben Masumum Ben Masumum Ben Masumum Ben Masumum Ben Masumum Ben Masumum Ben Masumum


default avatar
denizsu - 2 yıl önce
hakikaten kötü olmuş.bu film A MOMENT TO REMEMBER filminin yanından bile geçemez.kore liler kesinlikle daha iyi yapmışlar.


avatar
vladimirpyro - 2 yıl önce
Kız arkadaşımın ısrarı üzerine gitmiştim tabi ki de pişmanım.Şaka gibi ama gerçek 2 adet 10 1 adet 9 3 adet 8 gibi oylar var oylamada "A Moment to Remember " ı izlesin o arkadaşlar 10 üzerinden vercek oy bulamazlar ama zaten büyük ihtimal de 1 falan verirler evim sensin çakması diye ... Gülücük
1


avatar
The man in black - 2 yıl önce
Vasatın altında resmen. Daha iyi olabilirdi.
5


default avatar
troy_legend - 2 yıl önce
film vizyona girmeden önce girdikten sonra hep takip ettim neteen buradan yorumları. gişesini felan
burdaki yorumları keyifle okusamda gişesinin her hafta artarak devam etmesini alacakaranlık gibi skyfall gibi filmleri gişedene alaşağı edişini ise hayretler ederek ve kızarak hala takip etmekteyim .filmi de kesinlikle izlemem orjinalini izledim özcan denize acayip kılım . holywood remake ini yapsalar onu izlerim ama...

gidenlerin hepsi zaten kızların hatırına gidiyor gitgide popüler hale geliyor yazık yazık


avatar
tamer26 - 2 yıl önce
Fragmanda Özcan'ın ustasının kıza "Seni anasıyla tanıştırdı mı?" cümlesini duymak bana yetti Gülücük A moment to remember'i izledikten sonra üstüne bu fragmanı izleyince güzel bi güldürdü beni. Adamın sigara yakışı bile mi aynı olur arkadaş.
1


default avatar
ttodss - 2 yıl önce
filme dün gittim ve daha yeni de a moment to remeber i izledim hersey aynı konusmalarına kadar film kopyala yapıştır olmus


default avatar
elturco78 - 2 yıl önce
önce bu uyanık arkadaşlar orjinalini kimse bilmez diye filmi piyasaya sürdüler sonra bir baktılar bu filmi izlemiş bir sürü insan var hemen kıvırıp uyarlama senaryo dediler, uyarlama senaryoda adı üstünde bir uyarlama olur ama bunlar a moment to remember filminin sitemizden türkçe altyazısını indirip sadece isimleri değiştirmeye uyarlama demişler ama bu da yetmemiş, filmi ayrıca screen capture yaparak storyboardunu da bedavaya getirmişler, valla yoldan geçen herhangi birini çevir eline orjinal filmle metni ver o da bu kadar çekerdi en kötü...insan bari karavan-cafe sahnesinde türkiyeye uygun bir vosvos minibüs koyar, spor salonu reklamı gibi 3x15 basıyorum havalarında gezmekle film olmuyor...benim asıl üzüldüğüm sinemacılarımızın hep bütçemiz yok, hollywoodla yarışamayız diye bahaneleri öne sürmesi ama alın işte nüfusu bizimle hemen hemen aynı olan kore, aynı bütçelere canavar gibi filmler çekiyor...geçen senenin my way isimli kore filmini izleyin ve de oradaki savaş sahnelerini gördükten sonra bir de bizim en büyük bütçeli iş dediğimiz fetih filminin savaş sahnelerine bakın...başka da bişey demiyorum


avatar
Miria - 2 yıl önce
Bunlarda kolaya kaçıyorlar senaryo yazmak zor tabi ki , Kore'den al kopyala yapıştır mantığı.
1


default avatar
luper - 2 yıl önce
yok çalıntıymış , yok şöleymiş yok böleymiş

benim bu filmi izlememem için özcan denizin olması yeterlidir,
1

Cevaplar (2)
avatar
Rossch - 16 Kasım 2012 00:54
izlememem yazmışsın bence herkes izlemem anladı yoksa bu kadar dislike gelmez.Özcan Denizide savunmak saçma olur çünkü


+3
| Bildir
default avatar
mehmet ozsoy - 23 Mart 2013 03:24
Rossch kardeş luper doğru yazmış. Bir filmin afişinde özcan denizi görürsem bu izlememem için yeterli anlamında söylemiştir. Sevgi ve selamla..
1


0
| Bildir


default avatar
Nicksie - 2 yıl önce
Özcana Şeyimin Kıllarını Nasıl Kesiyorum konulu film Çekip hatta bunu 3 leme şeklinde vermeyi planlıyorum en azından kimse çekmedi Melek ama.. ..Filmi izledim mi ! Tabikide HAYIR ama bunca Arkadaşi Okuduktan Sonra bende bi Giydireyim Dedim Hehehehe
1


avatar
massgorebation - 2 yıl önce
Özcan Deniz den eski sevgiliyi yatağa atma yolları... yada başkasının şeyiyle gerdeğe girme yolları.
Sürprizbozan: Göster

Cevaplar (2)
default avatar
OznurG - 26 Aralık 2012 05:21
Terbiyesizz!!!


-1
| Bildir
avatar
massgorebation - 08 Ocak 2013 10:03
Harbiden çok terbiyesiz adam şu özcan deniz.


+2
| Bildir


avatar
lotusimpact - 2 yıl önce
özcan denize inat hayatımda romantik film izlemekten nefret eden ben bugün oturup A Moment to Remember izledim. Ey kore sineması bir izleyici daha kazandın özcan deniz sayesinde. Filme giden 500binin görüşüne saldırmayın arkadaşlar ülkede demokrasi var!
1


avatar
CaglayanWade - 2 yıl önce
Birde onu gectim bazi arkadaslar " ya arkadaslar turk sinemasina destek olalim yabanci filmlere sinemada para vermeyelim" modundalar. Neyine destek olacagim yav ben bunun? O cok elestirilen taken 2 bundan kat be kat daha iyidir, ki onda da bazi arkadaslar turkiyeyi soyle gostermisler boyle gostermisler diye filmi begendilerse bile begenmedi ayaklarina yattilar..

Son olarak produksiyon olarak bildigin normal mekanlar kullanilmis, masraftan kacinilmis, nasil acitasyon yapsak ta durumu kurtarsak denilmis filme birde ustune para verip sinemada izlemek kadar sacma birsey yoktur.. Cook merak ediyorsaniz tv`de falan cikinca bos vaktinizde izlersiniz.

Cevaplar (1)
default avatar
defnesar - 15 Kasım 2012 23:40
aynen katılıyorum


+2
| Bildir


avatar
hellboy80 - 2 yıl önce
la olum tamam konuyu çaldın bari mekanları falan aynı yapma yav!! utanmaz arlanmaz herifler ya böyle tiplere para kazandıran zihniyeti kınıyorum gitmeyın kardesım boyle filmlere.
1


avatar
CaglayanWade - 2 yıl önce
Daha onceki bir yorumum da turk fılmlerıne sınemada para vermenın gereksız oldugunu soylemıstım. Dedıgımın hâlâ arkasındayım turk halkı bu tıp fılmlere para kazandırdıkca daha gelır bunlardan, oh ne guzel adamlar bulmus para kazanmanın yolunu hafta ıcı ızlenen dızı kalıtesındekı yapımları bırde sınemaya koyup ustune para alıyorlar..

Edıt; box offıce rakamlarına baktımda bosa konusuyorum ben, fılmı 500.000 kısı ızlemıs aferım onlara bravo..


avatar
major00101 - 2 yıl önce
Kız arkadaşım tutturdu Evim Sensin'i izlemeye gidelim diye. bu kadar yorumu okuduktan sonra da hiç gidesim yok. Lakin çocukca bi O filme gitmeyelim, bu filme gidelim tartışmasına da girmek istemiyorum. Aşağısı bıyık, yukarısı sakal Nereye tükürsem acep ? Gülücük
2

Cevaplar (3)
avatar
hellboy80 - 11 Kasım 2012 15:26
evim sensini izlemek isteyen bir kızla cıkılmaz dostum ayrıl bence Çok Mutlu bırak o kızı
1


+7
| Bildir
avatar
pis metalci - 11 Kasım 2012 21:36
katılıyorum
1


+2
| Bildir
avatar
major00101 - 11 Kasım 2012 22:54
Çok geç biletler hazır. Büyük gün perşembe Çok Mutlu
2


-2
| Bildir


avatar
asdf_13 - 2 yıl önce
müzik piyasasında aradığı karizmayı ve aradığı parayı bulamayan sanatçı kılıklıların yeni girişimleri...

filmi izlemeden yorum yapmayalım demişler.İzlememe rağmen hakkında rahat rahat ileri geri konuşabileceğim filmler;

transformers 3 , 4 , 5 ... 34 , Alcakaranlık onun bunun vakti, Sümelanın Şiftesi Temel, Oğlum Bak Git, Kelaoğlan Karaprense Karşı, Çılgın Dersane , Harry Potter dan oluşan boşluğu doldurmaya çalışan filmler, Mahsun Kırmızıgül ün duygu sömürüleri, Milli duygularımızı veya Dinimizi sömüren korku filmleri...

daha da yazabilirim.Böyle filmleri izlemeden eleştireceğim.

Cevaplar (2)
avatar
ka0s - 26 Kasım 2012 20:01
kesinlikle katılıyorum .
1


+2
| Bildir
avatar
kuski - 05 Şubat 2013 04:22
yürrü be asdf


+1
| Bildir


avatar
kuski - 2 yıl önce
Başrolde Woo-sung-Özcan ve eşi Ye-jin Fahriye oynamış... Başarılı bir kes yapıştır senaryo ve film ... başarılı bir araklama yapım...


default avatar
Jiesheshuai - 2 yıl önce
Eşimin zoruyla hayatımın en kötü iki filminden birini izledim. Diğeri de büyü diye bir filmdi. Özcan Deniz'de bir ego var maşallah 3. köprü yerine onu koysalar İstanbul'a rahat iş görür. Filmin kopya olduğundan yeterince bahsedilmiş ona hiç değinmeyeceğim benim bahsedeceğim konu başka. Bu Özcan Deniz'in menajeri kimse ben onunla tanışmak istiyorum. Bu adam/kadın gerçekten pazarlama uzmanı. Özcan Deniz'de ses yok, oyunculuk yok. Kendi çektiği filmde, kendine slow motion yapacak kadar ego var. Kendini yakışıklı sanıyor tamam da ünü olmasa ve ikimiz yanyana otursak kimse dönüp de ona bakmaz.
Bir film araklıyorsun ki onu da beceremiyorsun mantık hataları, hatalı geçişler gırla gidiyor.
Sonuç olarak ben gittim siz gitmeyin kardeşim bu adamın filmine. Para kazandırmayın bunlara. Azalarak bitsinler. Nuri Bilge Ceylan izleyin. Zeki Demirkubuz izleyin. Genç yönetmenler varsa onları izleyin şöyle küçük bütçeli. İnanın verdiğiniz paranın geri dönüşü çok daha güzel işler olur. Bu arada filmin tek iyi tarafı şu, Özcan Deniz şarkı söylemiyor.
1

Cevaplar (3)
default avatar
OznurG - 26 Aralık 2012 04:38
Ayy ne kadar kiskancsiniz inanamiyorum !! Özcan denizi görsem sahsen tbr ederm coook basarili bir oyunculuk ve film cikarmis bence!! Kafayi yemissiniz haa valla kiskancliktan ne dediginizi bilmiyosunuz aman. Tanrim neyse nee adam cekmis hemde kendi oynamis cookda güzel olmus james bondtun skyfallli bile gecmiss !! Siz kiskanmaya dvm edin !! Biraz saygi yaa bari sevgi yoksa !! Bizim gittik esimle yer kalmamisti resmen cinama salonunda heryer tika basa dolu haha!! Kim ne derse desin Amsterdam cok sevdi 'Evim Sensin' ni !!


-5
| Bildir
default avatar
Jiesheshuai - 26 Aralık 2012 18:29
Beğendiğine sevindim Kezbancım. Özcan Sultan Sülüman olsa kıskanmam merak etme sen.
1


+4
| Bildir
default avatar
mehmet ozsoy - 23 Mart 2013 03:47
OznurG, Türkçen çok düzgün olmadığı, yazım şeklinden belli oluyor. Özcan Deniz bir Kore filmini kopyala yapıştır yapmış, yani hırsızlık yapmış ve sen hırsıza saygı gösterin diyorsun. Senin saygını(kafayı yemişsinizle başlayan saldırını) zaten tartışmıyorum bile ama hırsıza saygı senin anlayışına özgü olsa gerek..
1


0
| Bildir


default avatar
emooomutooo - 2 yıl önce
Filmin ''A Moment To Remember'' filminin kopyası olmasını geçtim Fahriye Evcen'in çok kötü salak kız rolü ki kız salak değil unutkan sadece Özcan Deniz'in Sezen Cumhur Önal'ın Türkçesine taş çıkartan Türkçe'ye sahip marangozcu rolü filmin ilk yarısının Özcan Deniz'in ne kadar çok vücut çalıştığının gösterilmesiyle geçmesi filmin notunu vermeye yetiyor sakın hata yapıp gitmeyin ben arkadaş zoruyla gittim kendisi ''A Moment To Remember'' izlememiş çok etkilendi ne yazık ki
1


avatar
ferador - 2 yıl önce
Filmi daha yeni izledim (zorunda kaldım). Film bugüne kadar izlediğim -açık ara- en kötü filmdi. filmin her sahnesinde aklıma başka film geldi, hikaye çok kötü ve klasikti, kız resmen tatlı olsun diye yırtınıyordu. Filmde en çok güldüğüm sahne ön sırada oturan birinin "Bu kız embesil mi la?" dediği sahneydi. 10 üzerinden 1 veririm.
1


avatar
phoenixae - 2 yıl önce
Oha filmi izlemedim ama fragmanını izledim bildiğin A Moment to Remember çakmışlar gerçektende aynı sahneler var başarılı yani çinlileri geçmiş özcan deniz Hıhı


default avatar
rastansaga - 2 yıl önce
filmi beyenmedim. esas kiz cok yapmacik esas oglan ise cok kasintiydi. ancak burada bazi arkadaslar senaryosunun baska bir filmden alinti olmasi hususunda cok acimasiz yorumlar yapmislar. cok acimasizca olmus. kaldiki adam zaten uyarlama oldugunu belirtiyor filmin basinda kendisina mal etmiyor. ote yandan kimseye silah zoruyla da seyrettirmiyor filmini o yuzden seyretmeyecekseniz seyretmeyin arkadaslar. adam bunu istemis bunu yapmis. daha iyi, daha yaratici fikirleriniz varsa eger gidin cekin filminizi. sonucda bilimkurgu cekmeyeceksiniz. cok kucuk butcelerle milyon dolar hasilat yapan birsuru film seyrettik.

bu sitede yorum yapmaya baslayip kendisini sinema otoritesi zannedip ukala ukala yorum yapan arkadaslar turedi ki bu gercektende cok rahatsizlik verici. ya daha film vizyona girmeden fragmana bakip yorum yapanlar olmus. yuh diyorum size... iyiki daha once bir film seyretmis ve benzerligi kesfetmissiniz.
3

Cevaplar (7)
default avatar
FerhatGunes - 08 Kasım 2012 02:02
Bizim halkımız ve vatandaşımızın ideolojisi bu sadece yerinde oturur ve eleştiri asla katkı sağlamaz eline fırsat geçtimi düşene bir de biz tekme atarız malesef böyleyiz.

İşte bu yüzden bizim ülkemizde beyin göçü var bu yüzden herkesin peşinde koşuyoruz. Destek çıkalım destek olalım birbirimize Milliyetçilik budur işte.
7


-9
| Bildir
avatar
cengiz71 - 09 Kasım 2012 15:04
Burda yorum yapanlar da istedigini yazmakta ozgurdur,burda ozcan denizin yaptigini degil yapmadigini elestiriyoruz..Turk sinemasi boyle cakma filmlerlemi bir yere gelecek???


+2
| Bildir
default avatar
FerhatGunes - 09 Kasım 2012 16:12
Sizi görende tüm dünya da özellikle hollywood da tüm filimler orjinal münferit fikirleri bizimkiler çakma uyarlama denilen bir film üzerinde bile bu kadar acımazsız oluyorsak aceba kendi seneryomuzda nasıl davranırız çok merak ederim
7


-5
| Bildir
avatar
lotusimpact - 14 Kasım 2012 01:58
FerhatGunes Elimde mendil hıckıra hıckıra okudum yorumunu. özcan deniz filmine giderek milli duygularını kabartan sen fetih filmi izleyince viyanaya yürüyüp, kurtuluş filmi izleyincede geliboludan dalıp yunanistandan çıkarsın heralde. Sen olayı çok yanlış anlamışsın ama. Hollywwod filan demişsinde. Hollywood özcan denize herhangi bir filminde olur ya (avatar filan çeker belki günün birinde) oscar verse, merak edip fragmanını bile izlemem. Bu da benim görüşüm hadi bakalım.
1


+4
| Bildir
default avatar
rastansaga - 17 Kasım 2012 23:02
@FerhatGunes filmr 7 puan vermissinzi ki bu ortalama puani 7 olan filmler icin buyuk haksizlik olmus.

@cengiz71 tabiki herkes istedigini yazmakda serbesttir ancak benim lafim yorum yapanlara degil yorum yaparken kendisini bir halt zannedip ukalaligin dozunu asanlara. Bakin yorumlarin en ustunde en cok beyeni alan yorum var "ALSANA SENARYO bunuda ÇEK" diye basliyor. ben kendimce okurken cok rahatsiz oldum. her istedigini yazmaya serbest olmak demek bu kadar da bo.unu cikartmak degil artik. soyle yazmis arkadas " 'Yeopgijeogin Geunyeo' filmini izler ve çok etkilenir ve hemen bunu çekmeliyim der kendi kendine, tam çekeceği sırada arkadaşı gelir -Çekmmeeeeeee! Dur ! ( beraber çekelim fantezi olur der dudak altından)" ne demek bu ya ? jkimin kimi bu sekilde asagilamaya hakaret etmeye hakki var. birde bu yorum 41 beyeni almis. sasiyorum ben o 41 kisiyede. Bir baska arkadas "şu özcan deniz hanzosu bile film yapıyorsa türk sinemasının halini varın siz düşünün" demis. ben ne tanirim nede fan i filanim hatta bana hic hitap etmeyen bir muzik tarzida vardir ama ne hanzolugu var bu adamin. kaldiki bu ulkede sinema duayeni olarak gorulen nice isimler ne abuk sabuk filmlere imza atmadilar mi? uyarlamada olsa bu film onlarin yaninda sanat eseri kalir. ibo3825 iximli arkadas da yorum yapmis mesela. gitmis seyetmis yorumunu yapmis efendi efendi. bence gercek yorumcu budur. benim derdim amaci yorum yapmak degil sadece tabiri caizse cool konusmaya calisip fazladan beyeni toplamaya calisan herkesi kendilerinden asago goren gereksiz tiplerle.

@lotusimpact sizin derdiniz filmle degil ozcan denizin sahsiyla sanirim o yuzden aranizdaki problemi merak etmiyor ve yorumunuza yorumsuz kaliyorum.
3


0
| Bildir
default avatar
mehmet ozsoy - 23 Mart 2013 03:55
rastansaga, amma da yorumsuz kalmışsın ha, ya bir de yorum yapsaydın, Allah muhafaza..
1


0
| Bildir
avatar
gborucu - 22 Temmuz 2013 13:45
rastansaga, haklısın ama bizim ülkemizde haklı olduğunu kolay kolay anlatamazsın.


0
| Bildir


default avatar
metalistanbull - 2 yıl önce
Evim Şahane

Cevaplar (2)
default avatar
OznurG - 26 Aralık 2012 05:15
Aynennn !!! Evim Sensin büyük begeni topladi !! Skyfalli bile gecti hahuha !!!! Burdaki negatif arkadaslar da iyiki bikac hollowood filmi izlemis yoksa nerdennn bulcaklardi bukadar kusuru.. Elestirmek kolay olay taktir etmekde zorluk begenmekte sevgiyi birak saygi duymakta!!!! Kusurlari hatalari (olmayan) bulmaya calisiginiza guzelliklere bakin filmdeki Fahriye Evcenin o guzel sesi aksani bulbul gibi sakidi kizz.. Sarki cok guzeldi cok guzel söyledi Fahriye Evcen valla agla agla gözlerim agridi uyuyanadim halen filmin etkisindeyim !!


-1
| Bildir
default avatar
mehmet ozsoy - 23 Mart 2013 04:02
Gün gelir ağladığına ağlarsın. Bu film içinmi ağladım diye..
1


0
| Bildir


default avatar
cradlestone03 - 2 yıl önce
şu özcan deniz hanzosu bile film yapıyorsa türk sinemasının halini varın siz düşünün
1

Cevaplar (1)
default avatar
OznurG - 26 Aralık 2012 05:26
Niye senin gibi hanzolar elestiri yaza biliyosa adam da fevkalade film ceker yönetir kendi oynar sarki söyler dizi ceker sanane aceba?? Hanzoymus bazen kendinizin nerden geldiginizi unutuyosunuz sen nerekisin aceba ?? Sen nerenin hanzosusun??


-2
| Bildir


avatar
ibo3825 - 2 yıl önce
Ben bu yorumu yazdığımda toplam 25 kişi oy kullanmış ve puanı 2.4 olarak gözüküyordu...
Film vasatı biraz aşacak şekildeydi,oyunculuklarının çok yapmacık olduğunu düşünüyorum özellikle Fahriye Evcen i hiç beğenmedim O neeee
Özcan Deniz ve Sait Genay ise 10 üzerinden 7,5 hak ediyorlar...
Filmin son 35 dk sı haricinde diğer tarafları güzel gelmedi,izlemeseniz de birşey kaybetmezsiniz çook daha iyi olabilirdi...
5


default avatar
FerhatGunes - 2 yıl önce
Bence filim güzel ve tadındaydı iki kez izledim güzeldi Özcan DENİZİ' i tebrik etmek lazım zamanla kendini geliştiriyor. İkinci bir husus da taklit denmesi adam zaten uyarlama oldugunu belirtmiş. Eğer ülkemizde güzel filimler izlemek istiyorsak kötek yeride destek olmak daha makulu bence.

Ülkemizin en büyük problemide bence bu sanki bu dünya da yapılan filimlerin hepsi orjinal milletin kendisi fikri imiş sinema sektöründe çok fazla film var illaki bir filim diğerinin kopyası olacak bizim yapmamız gereken şu ılımlı olmalıyız olaya şu açıdan bakın bir şarkıyı birden fazla şarkıcı söylüyor ve kendi yorumunu takıyor filim sektöründe de bu vardır bir yönetmen çeker başka bir yönetmen kendini açısından bakar ve bize gösteriri saygı duymayı bilelim.

BİR İNSANI ELEŞTİRMEK KOLAYDIR ZOR OLAN TAKDİR ETMEKTİR.
( Kabuklarınızı kırın emeğe saygı duyun.)

Saygılar
7

Cevaplar (8)
avatar
CruSuS kurdele - 05 Kasım 2012 20:40
Emeğe bence de saygı duymak gerekiyor.İnsanların karşısına Evim Sensin diye 1 filmle çıkıp , A Moment To Remember filminin senaryosunu , 2-3 tane vasatt oyuncuyla çekip , alın size film yaptım diye koymak EMEK HIRSIZLIĞIDIR.
2


+11
| Bildir
default avatar
joyjoy - 06 Kasım 2012 01:12
A Moment To Remember Filminin hikayesi oldukça etkileyici ve büyüleyici.
Aşk, drama yada romantik komedi filmlerini çok büyük bütçelerle çekmenize gerek yok, iyi oyuncularla iyi kurguyla iyi hikayeyle ve benim bilmediğim sinema teknikleriyle çekerseniz ortaya muhteşem olmasada çoğunluğunun beğenisini alacak yapımlar ortaya çıkarablirsiniz.
Eğer sen bu filmi beğendiysen ya orjinalini izlemedin yada iyi anlayaşın çoğumuzdan farklı, orjinalı 8 üzerinde puan alırken bu fake film 3 lerde sürünüyo.
Madem destek olacaz kopya filmlere - o zaman özcan deniz- STAR WARS serisinii Titanic , Avatar yada BABA 1-2-3 çeksin.Telif hakkı için 200 milyon dolar filmi çekmek için 200 milyon dolar daha gerekir. Özcan Deniz ve yapımcıların hedefi senin gibileri kandırarak gelen izleyiciden para kazanmak, düşünce şuydu filmin orjinalinden haberi olanların sayısının az olacağı, salak yerine koyulmak gibi birşey bu.
1


+7
| Bildir
avatar
cihat525 - 06 Kasım 2012 16:30
Gercekten 2 kez izledin mi? vay beee ben 1 kere sabredemedim...


+4
| Bildir
default avatar
FerhatGunes - 08 Kasım 2012 02:00
Eleştirme konusunda üzerinize yok arkadaşlar ama bu kadar da keskin eleştiri yapıyorsun maden daha iyi şeyler istiyorsunuz yazın bakalım bir senaryo ve gidin verin yönetmenlere bakalım size neresi ile gülüyor. bu filmin bu puanlar da sürünmesinin tek sebebi bizim halkımızın yerinde oturup sadece çenesini ve lütfen üzerinize almayın dar ve at gözlüğü ile olaylara bakmasıdır.

Evet iki kez izledim yine imkanım olsa yine izlerim.
7


-5
| Bildir
avatar
CruSuS kurdele - 08 Kasım 2012 14:36
1.Böyle bir senaryo ile izleyici karşısına çıkacağıma hiç çıkmam yorumlarda görünce filmde daha 1 dikkatli izledim mekanlara dikkat ettiniz mi ?.Yok senaryosu tamamen bana aitmiş bilmem neymiş geç abi bunları , biz bunlara tokuz.Bizim filmlerimiz ya Dinsel konuları ele alır , ya Şanlı tarihimizi çekerler ( beceremeseler de ) yada böyle çakma senaryolar la iş yaparız.Tabi bunların dışında güzel filmlerimiz tabi ki var sözüm onlara tabi ki değil. 2. Senaryo siz yazın demişsiniz emin olun imkan olsa neler çıkar...
2


+3
| Bildir
avatar
cengiz71 - 09 Kasım 2012 14:59
Ferhat kardes burda A Moment To Remember filmini seyredenler bu olumsuz yorumlari yapiyorlar,cunku bu insanlar eger bu filmi seyretmisse gercekten hepsi birer sinemaseverdir,nedenine gelince bu film gercekte populer bir amerikan filmi degil,ancak sinemayi seviyorsan biraz arastiripta film seyrediyorsan bu filmle karsilasirsin,eee tabi cakma bi senarist boyle bir filmin cakmasini yaparsa bu insanlardanda bu tepkiyi alir,diger geri kalanlarida vay be ozcan deniz nasil yazmis bunu degip imrenir...saygilar


+4
| Bildir
default avatar
FerhatGunes - 09 Kasım 2012 16:07
Cengiz kardeşim bende A Moment To Remember filmini seyrettim evet filim birebir alıntı ama Özcan DENiZ çıkıpta filmi ben kendim yazdım demiyor ki adam U Y A R L A M A diyor ama bazı arkadaşlar bunu anlamamakta ısrarcı beni üzen olan olay filmin alıntı olmasının belirtilmesi halinde arkadaşların hala çakma alıntı çalıntı gibi yorumlarda bulunması bunu kabul edip filmin hak edilen yorumunu yapmamaları.
7


-4
| Bildir
avatar
cengiz71 - 12 Kasım 2012 23:03
Ferhat Kardes ben hic bir yerde uyarlama yazdigini gormedim oyleyse tabiki durum degisir.Ama genede ben bu tarz uyarlamalari pek benimsemiyorum,bu ayni sekilde diger ulkeler icinde gecerli ornegin ejderha dovmeli kiz gibi orjinali varken aynisini cektiler ne gerek varsa???
Bu arada kimse bu yorumlari sahsi algilamasin,,,Saygilar


+1
| Bildir


avatar
kazeem02 - 2 yıl önce
yazın izleyip, etkisinde uzun süre kaldığım bir film olan ''A Moment To Remember''in ÖZCAN DENİZ tarafından senaryosunun copy paste yapılıp Türk seyircisi karşısına ''EVİM SENSİN'' olarak sunulmasını acizlikten başka birşey olarak görmüyorum... (NOT: ''Fahriye'nin gönlünü yeniden kazanmak için mi yaptı acaba'' diye de aklımdan geçmedi değil)
1

Cevaplar (2)
default avatar
OznurG - 26 Aralık 2012 05:29
Eeee yuh artikkk icinizdeki kendi pislik ve fesatliginizi herkeste bulunuyo zannetmeyinnn !!! Insan gibiyorumunu yaz camur atma !!!!


-2
| Bildir
avatar
kazeem02 - 28 Aralık 2012 17:43
Filmin türk seyircisi üzerindeki büyük etkisinin tek tutarlı açıklaması ''filmin aslını izlememiş olmalarıdır''.
1


+2
| Bildir


avatar
askerasker85 - 2 yıl önce
Taklitçiliğinden ötürü kınıyorum.. Fragmanı izledim sadece yani birebir aynı olur mu ya ... Hiç mi bişey koymadın kendinden..
Ufak bi saygım vardı bu adama yok kalmadı gitti...
1


‹ Önceki 1 2 Sonraki ›