Reklamı Kapat
Giriş Kayıt
özel mesaj
spacer

esatarmagan

 
Kayıt : 09 Temmuz 2010
D.Günü : Aralık 03, 1992 (24) Yay
Şehir : İzmir/İstanbul
İlgi alanları : Koşu,Beşiktaş,Piyano,Fotoğraf,Sinematografi
Sitesi : https://www.icheckmovies.com/profiles/esatarmagan/
Son Giriş : Gizli
  • Meshes of the Afternoon
    Meshes of the Afternoon
  • Kader
    Kader
  • Medusa Darbesi
    Medusa Darbesi
  • Solaris
    Solaris
  • Tatil Kitabı
    Tatil Kitabı
  • Jean-Louis Trintignant
    Jean-Louis Trintignant
  • Güven Kıraç
    Güven Kıraç
  • Denis Villeneuve
    Denis Villeneuve
  • Taner Birsel
    Taner Birsel
  • Ki-duk Kim
    Ki-duk Kim
  • Gece Vurgunu
    Gece Vurgunu
  • Scott Pilgrim Dünyaya Karşı
    Scott Pilgrim Dünyaya Karşı
  • Diriliş
    Diriliş
  • Bonnie ve Clyde
    Bonnie ve Clyde
  • Özel Tim
    Özel Tim
  • avatar
    kuzeydebiryer
  • avatar
    seko7356
  • avatar
    umutbaba
  • avatar
    CruSuS
  • avatar
    asdf_13
Son Yorumları
The Theory of Everything (2014)
14 Şubat 2015
Stephen Hawking anlatmak isteyen ve içinde dram,biyografi ögeleri barındıran film için şöyle bir yorum yapılabilir: "Dünyanın yaşayan en önemli fizikçilerinden birini neden sadece aile hayatıyla, çalkantılı aşk ilişkileri ağırlıklı bir filmle anlatırız ki." Başta bunun yüzeysel olduğunu, popüler kültür tarafına-genele oynadığı düşünebilir ama,
Sürprizbozan: Göster
İyi seyirler...
A ay (1988)
10 Şubat 2015
Sürprizbozan: Göster

belki de türk filmleri arasındaki en iyi açılış sahnesine sahip film. hikayeye bu kadar katkı sağlayan, kompakt bir sahne zor bulunur. okuması zor, ancak natüralist anlayış karşısında duran bir yönetmen olarak anlam yaratma çabası takdire şayan.münir özkulun harikalar yarattığı filmdir ayrıca.
The Cut (2014)
08 Aralık 2014
Sürprizbozan: Göster

burada siyasi konuları konuşmak istemiyorum çünkü bunun bir sanat eseri olduğu unutuluyor. evet her sanat eserinin bir ideolojisi var ve belli bir bakış açısı vardır ancak bu gerçek estetiği değerlendirmeyi göz ardı etmeyi gerektirmiyor. (ki Fatih Akın kamerasını koyduğu konum da beni çok rahatsız etmedi. Ermenilerin gözünden yaşanılan dünyayı,bakın gerçek olayları değil,onların bakış açısını olabildiğince kapsamlı ve gerçekçi ele alan bir konum çünkü burası).

başta filmin müzikleri son yıllarda beni az çok üzen türk filmlerindeki kaliteli ses sınırını zorluyor,hatta aşıyor,gayet başarılı. https://soundcloud.com/bureau-1/alexander-hacke-the-cut

kamera, dramı arttırmak için,bol yakın planlarla dolu ve arada yapılan zoomlar göze battı açıkcası ama genel plan çekimleri gerçekten kaliteliydi.

Sürprizbozan: Göster

filmin sanatsal açıdan belki de en zayıf karnı ise senaryo.https://twitter.com/kkarsan/status/541324847025233920 tweet tam olarak ne demek istediğimi anlatıyor.
Sürprizbozan: Göster


ama ne olursa olsun,akın'ın büyük projeler yerine daha alternatif konulara yönelmesini onun üslubuna daha yakıştırıyorum,açıkcası bu filmin altından dramatik açıdan doyurucu şekilde kalktıysa da genel anlamda birçok yamanın var olduğu gerçeği ortada,üzerinde daha fazla üzerinde çalışılması gereken bir eser olarak görüyorum.

Atilla Dorsay'ın eleştiri yazısını doyurucu bulduğum için paylaşmayı doğru buldum: http://t24.com.tr/yazarlar/atilla-dorsay/1915-ermeni-olayi-yine-filmini-bulamadi,10749
Türkçe Altyazı © 2007 - 2016