Giriş Kayıt

Yeni “Avengers: Infinity War” Fragmanı Rekorlar Kırıyor


  1. Haberler
  2. Sinema
R3hab - 21 Mart 2018 21:58

9860 

resim

“Avengers: Infinity War”ın ikinci fragmanın ilk 24 saatte 179 milyon kez görüldüğü bildirildi. Bu, Disney ve Marvel Stüdyoları'na göre, tarihin en büyük üçüncü fragman rekoru ve ikinci bir trailler için şimdiye kadarki en büyük sayıdır.

Rekor sahibi ise ilk 24 saatte 230 milyon izlenmeye ulaşan filmin (Avengers: Infinity War) ilk fragmanıdır. İlk gün 197 milyon kez izlenen ilk fragmanı ile “IT” ise şu anda ikinci sıradadır.

Bu sonuçların elde edilmesinde ise olağanüstü reklamlar ve film tanıtımları çok önemli yer kaplamaktadır.

İlk fragman:



İkinci fragman:



Yorumlar

Avant-Garde 21 Mart 2018 22:40
Chris Evans'a ne olmuş öyle? Sakal da değil adam yaşlanmış...
denisilin 22 Mart 2018 00:15
Kötü adam biraz tırt geldi bana...
29sss 22 Mart 2018 00:22
Kötü adam tırt değil THANOS !
UMTSZ 22 Mart 2018 00:31
Kaptan amerika nomad olmuş ve thanos tırt değil çizgiromanda tüm sonsuzluk taşlarını topladıktan sonra tek parmak şıklatmasıyla evrenin yarısını yokediyor.
Abaddon 22 Mart 2018 11:39
@denisilin Umarım bunu, CGI için söylemişsinizdir Çok Mutlu
denisilin 22 Mart 2018 15:56
Bu kadar gömmeden sonra ne desem boş ama görüntü olarak söylemiştim. Hata bende sanırım, net ifade etmemişim kendimi... Gülücük
TaMiaSBOi 22 Mart 2018 19:46
çorba yapmışlar...
maia 22 Mart 2018 23:28
Bu kadar çok kahraman varken bu filmin en az 4 saat sürmesini beklerim Gülücük
darkdiva 23 Mart 2018 08:46
Tek tek vurgun yaptığımız yetmez bir de bir araya gelsinler, daha büyük vurgun olsun mantığı ile yapılan zorlama filmler Gülücük
UMTSZ 25 Mart 2018 01:14
@maia 2 saat 40 dk dediler en son.Birde avengersın 4.filmindede düşmanları thanos.
Serkan Aydemir 25 Mart 2018 09:21
Biri şu fragmanları yasaklasın Çok Mutlu Filmin çoğu heyecanı gidiyor. Bak, gerçekten çok ciddiyim.
Serkan Aydemir 25 Mart 2018 09:22
Tabi ben çoğu fragmanı izlemiyorum.
keepparanoid 28 Mart 2018 13:11
Vurgunun ve çorbanın önde gideni bu yaa!! Fanlarını anlıyorum ama bu kadar da olmaz ki kardeşim suyu çıktı harbiden ya ne zaman bitecek bu hele o marvel cinematic evreni offff ne pazar ama
Sukuut7 08 Nisan 2018 09:41
Umarim CA Civil War kadar ciddi olur filim. Tum kahramanalarin hayran kitlesi var. Hepsi de onlari aksiyon halinde gormek isteyecekler. 1 figurana en az 4 kahramanin yumruk, tekme, aparkat attiginigomrek pek muhtemel gorunuyor. Birseylerin uzayip gitmesini pek sevmesemde yapinin daha basarili, doyurucu olmasi adina part 1 part 2 yapsalar olabilirmis diye dusunmuyor degilim..
msaitd 17 Nisan 2018 23:15
Part 2'si olacak zaten bu filmin.