Giriş Kayıt

Nicolas Cage Oyunculuğu Bırakıyor Mu?


  1. Haberler
  2. Sinema
R3hab - 22 Nisan 2018 14:42

7421 

resim

Son dönemlerde herkes onu oynadığı filmlerin yetersizliğinden, neden bu gibi alt kademe yapımlarda rol aldığı için eleştirmekteydi. Hatta bu ilerleyen zamanda onun kötü bir oyuncu olarak nitelendirilmesine kadar varmıştı. İyi sinema oyuncularının ‘kötü’ filmlerde neden oynadığının cevabı/cevapları basit olsa da, o oyuncunun hayranları için bunun pek bir anlamı yoktur.

Bunu yapmasının sebebinin vergi ve kumar borçları olması basında geniş yer almıştır. Borç batağı yüzünden 2 evini bile satmak zorunda kalan Cage iflasın eşiğine gelmiştir. Bundan kurtulmak için böyle bir yola başvurmuştur.

Her ne kadar kötülesek de, her sinemaseverin tanıdığı ve hayatında bir yere sahip olduğu bir oyuncudur Cage. Bunun tadını çıkarmakta fayda var çünkü onu bir daha oyuncu olarak göremeyebilirsiniz.

Yaptığı açıklamada:

“Yön vermek, yolun ilerisini dört gözle beklediğim bir şey. Şu anda, öncelikle bir film sanatçısıyım ve bunu üç ya da dört yıl daha sürdüreceğim ve yönetmenliğe daha çok odaklanmak istiyorum. ” demiştir.

Cage bugüne kadar sadece bir filmi yönetti. O da 2002'de başrolünde James Franco'nun bulunduğu 'Sonny' filmiydi. Bundan sonra da onu bir oyuncu değil yönetmen olarak görecek gibiyiz.

Sonny
2002
Sonny
Suç / Dram110 dk

Yönetmen: Nicolas Cage
New Orleans, 1981. Sonny Phillips, just discharged from the Army, returns home. The only life he's known is as a gigolo, working for his mother, but he wants to leave that behind. However, the job his Army buddy promised doesn't materialize, and he can't escape his past....
5.7 (3,676 Oy)


Yorumlar

keepparanoid 22 Nisan 2018 15:50
Çok doğru ve güzel bir yazı olmuş. Son 18 yılda kayda değer bir tek Knowing'i çok sevdim. The wicker man güzel bir klasik olsa da yeniden çevrimi hayal kırıklığı oldu. sihirbazın çırağı, ulusal hazine, hayalet sürücü..... gerçekten fiyasko! Halbuki 90'larda gayet doyurucu filmleri vardı ve giderek sönmekte olan bir alev gibiydi. Ama yazıda da belirtildiği gibi iyi oyuncular kötü filmlere düşebiliyor ve Nicolas Cage benim için her zaman top class aktör olacaktır.
pc001 22 Nisan 2018 19:45
bıraksın zaten son filmlerinin çoğu vasat altı , başarı sıfır...
Jeux interdits 22 Nisan 2018 20:31
Yönetmenlikdede başarılı değilmiş.
khazaD Dum 22 Nisan 2018 21:14
Ben yine de garip bi sekilde seviyorum filmlerini
ScienceNET 23 Nisan 2018 01:22
Oyunculuğu bırakırsa pek değişen birşey olmaz. Nicolas Cage'in oynadığı filmleri artık pas geçer olmuştum. Böyle olacaksa bırakırsa daha iyi olur. Artık bıtkınlık gelmişti. Yalnız, yönetmenliğe odaklanması oyunculuğu bırakacağı anlamına gelmiyor. Muhtemelen daha az filmde rol alacak. Yönetmenlik konusunda iyi yapımlar verilirse başarılı olacağını düşünüyorum. Tabi zaman neyi gösterir belli olmaz.
m3tall1ca 23 Nisan 2018 09:31
Günümüz popülaritesinde alışılmış bir baş rolle hızlı bir aksiyon filminin alacağı puan 5 yada 6'yı geçmemektedir. Artık sektör nicolas brad pit arnold gibi kült sanatçıların ilerleyemeyeceği bir olguya ilerledi toplumca anlam veremediğimiz netflix filmeri 7 8 oylar alıyor artık izleyici bir anlam peşinde anlam beklentisi çok yüksek o yüzden nicolasın bence en başarılı filmi ''Savaş Tanrısı'' bu mantaliteden sapmadığı sürece film çekmeyi bırakmaktan ziyade aksiyonun göbeği olan sınırsız enerjiyle donatılmış nicolası kenara alıp babacan torun seven dede veyahut bir organizasyon başı olarak görmeyi çok isterim..
OMERZEN 23 Nisan 2018 11:19
Yaw oyunculuğu niye bırakıyor? İyi film seçip o filmlerde rol alsın. Kick-Ass, Lord of War, Adaptation, The Family Man, Gone in Sixty Seconds, 8MM, City of Angels, Face/Off, Con Air, The Rock, Birdy gibi efsane filmleri var. Son dönemde seçici olmadığı için şimdi bu hallerde.
Nostromo 23 Nisan 2018 12:03
1994 yapımı Trapped İn Paradise - Cennette Tuzak filmi muhteşemdi. Hala arada açar izlerim
SzrAslan 23 Nisan 2018 19:43
İnşallah...
yuureii 23 Nisan 2018 21:28
Umarım bırakır. Gülücük
tylerrterry 24 Nisan 2018 02:19
Çok üzücü olur.Oyunculuğu bırakmasındansa kaliteli yapımları seçmeye özen göstermeli.Biraz düze çıksa zaten gerisi çorap söküğü gibi gelir
MonteKristoKontu 25 Nisan 2018 01:17
3-4 yılda 20 kalitesiz filme daha maruz bırakacak bizi gibi gözüküyor. Ancak gerçekten sebebi kumarsa 4 yilda da birakamaz ☹
overclocking 25 Nisan 2018 02:35
Eski filmleri iyi olsa da artık bırakmalı. Tadında bırakmalı.
Sadece Nicolas değil, Bruce Willis, Steven Seagal, Danny Trejo da bıraksın...
savasoldier 27 Nisan 2018 20:52
Bu kadar kötü yorum yapacağınıza takip etmeyin ve izlemeyin kendisini.Son filmlerini severek izleyenlerde vardır.Genel yorum yapmak çok saçma.Neymiş efendim 3-4 yıl daha 20 kadar kötü filme maruz kalacakmış.Bakma o zaman kardeşim bakmazsan maruz da kalmazsın.
fahrenheit_79 27 Nisan 2018 22:38
işin aslı bence perde arkasında gizli. ABD'de bazı kurumların hiç hoşuna gitmeyen yapımlara imza atıldı. Nicolas Cage'in baş rolünü üstlendiği "Savaş Tanrısı" gibi filmler bazı kesimler için çok iğneleyici olmuştu. Aktör'ün muhalif kimliğini "Snowden" filminde de ufakta olsa aldığı rolden görebilirsiniz. Tüm bunlar gücü elinde tutan kesim tarafından dışlanmasına sebep oldu diye düşünüyorum.
denisilin 27 Nisan 2018 23:02
Zaten bıraktı sayılır. Sadece para kazanmaya çalışıyor gibi...
Nobunaga_Oda 30 Nisan 2018 07:12
Nicolas Cage Nicolas Cage'dir. 90'lar ve 2000'lerin ilk başlarında oynadığı filmlerde oyunculuğu ile parmak ısırtarak izletiyordu. Ama oynadığı filmlerin senaryosu'da çok iyiydi. Adamın önüne iyi senaryosu olan film gelmiyorsa ne yapsın. Evde mi otursun. Herkesin bir hayat mücadelesi var. Zamanında ne kadar para kazanıyorsan o kadar da harcıyorsun. Ailen buna sebep oluyor. Nicolas Cage'in oynadığı filmlerdeki oyunculuğunu eleştirmek yerine ona neden iyi senaryolu film teklifi gelmiyor onu düşünüp konuşmak lazım
Agent58 30 Nisan 2018 09:16
fahrenheit_79 arkadaşımızın söylemlerine katılıyorum. Küreselleşme karşıtı bir duruşu var. Özellikle Snowden ve Savaş Tanrısı filmlerinde. Fakat Hollywood içerisinden var olan popülist yaklaşımlı simgesel filmlerine de devam ediyor. Bence ilginç bir insan ama sonuçta durum para mevzusuna bağlanıyor gibi. İzleyip göreceğiz.
elturco78 15 Mayıs 2018 12:35
çağırsan halı saha maçına bile gelirdi... son 20 yılda ne kadar 5. sınıf film varsa hepsinde oynadı... Hatta son 10 yılda filmin afişinde "Nicolas Cage" ismini görmek bile seyretmemek için yeterli bir nedendi...